Regulamin świadczenia usług firmy MKN s.c.
(obowiązuje od 01.01.2024r.)
Firma MKN s.c. (NIP 5242992864) dalej „usługodawca” prowadzi punkt usługowy zlokalizowany w Warszawie przy ul. Umińskiego 22C, którego zakres usług obejmuje: naprawę obuwia i drobne usługi kaletnicze, dorabianie kluczy, ostrzenie narzędzi tnących, wyrabianie pieczątek, wymianę baterii oraz prowadzi sprzedaż detaliczną środków oraz akcesoriów do obuwia, galanterii, asortymentu ślusarskiego takiego jak kłódki, wkładki i zamki do drzwi, akcesoria do kluczy itp.
Skorzystanie z usług punktu usługowego MKN oznacza akceptację przez klienta niniejszego regulaminu.
Umowa na świadczenie usługi zawierana jest z klientem po omówieniu danej usługi, w tym sposobu jej wykonania, określeniu ceny i terminu realizacji.
Termin realizacji może zostać przekroczony w przypadku wystąpienia niespodziewanych okoliczności, czasowo uniemożliwiających realizację usługi we wskazanym wcześniej terminie, za co usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
Cena usługi/naprawy ustalana jest indywidualnie po uwzględnieniu każdorazowo specyfiki danej usługi/naprawy, w tym m.in. stopień uszkodzenia, trudność i sposób naprawy, zastosowane materiały.
Opłata za realizację usługi pobierana jest z góry.
Chęć uzyskania faktury za usługę lub zakup towaru należy zgłosić sprzedawcy przed zakupem i wydrukiem paragonu fiskalnego.
Ewentualna wymiana lub zwrot nieużywanego towaru w ciągu 7 dni od daty zakupu z dowodem zakupu. Zwrotom nie podlegają towary i usługi wykonane na indywidulane - personalizowane zamówienie/zlecenie np. prawidłowo dorobiony klucz itp.
Usługodawca wykonuje usługę zgodnie z posiadaną wiedzą, doświadczeniem i zasadami rzemiosła oraz możliwościami, które determinuje materiał rzeczy pozostawionej przez klienta, jednocześnie dokładając wszelkich starań, aby zachować jak najwyższą estetykę, użytkowość i jakość wykonania.
Klient akceptuje fakt, iż przeprowadzona naprawa (usługa) nie jest jednoznaczna z przywróceniem do fabrycznego, oryginalnego stanu rzeczy np. obuwia. Mogą wystąpić różnice w tym koloru, faktury, kształtu użytych do naprawy materiałów w odniesieniu do oryginalnie zastosowanych przy produkcji, wynika to z ograniczonej dostępności materiałów naprawczych. Klient godzi się na wprowadzenie zmian, które są konsekwencją realizacji usługi. Po wykonaniu usługi nie ma możliwości przywrócenia stanu pierwotnego.
Usługodawca nie odpowiada za wady ukryte powierzonego mienia istniejące w trakcie składania zlecenia oraz uniemożliwiające poprawne wykonanie usługi.
Usługodawca ma prawo do odmowy wykonania usługi np. w przypadku, gdy nie dysponuje technicznymi możliwościami poprawnego jej wykonania.
Naprawy, w których nie ma możliwości przywrócenia stanu pierwotnego rzeczy (np. rozległe rozerwania czy wykruszanie się materiału, którego nie można zastąpić, uzupełnienia w „pracujących” miejscach oraz temu podobne) usługodawca - jeśli się podejmuje - wykonuje na ryzyko i odpowiedzialność klienta.
W przypadku usługi „rozciągania obuwia” efekt końcowy jest ograniczony rozciągliwością materiału / skóry, z której wykonane jest obuwie na co usługodawca nie ma pełnego wpływu. Z uwagi na trudną do określenia specyfikę zachowania się materiału „rozciąganie obuwia" wykonujemy tylko na ryzyko i odpowiedzialność klienta.
Usługa dorobienia klucza polega na wykonaniu jego kopii na podstawie dostarczonego przez klienta wzorca – najlepiej oryginału klucza. Oryginał klucza najdokładniej trzyma, bowiem wymagane parametry. Dopuszcza się wykonanie kopii klucza z oryginalnego surowca bądź surowca będącego zamiennikiem oryginału. Naturalną cechą każdej kopii jest możliwe wystąpienie nawet niewielkich odchyleń czy różnic względem klucza wzorcowego. Z uwagi na powyższe każdemu klientowi zawsze zalecamy niezwłoczne sprawdzenie dorobionego klucza. A w przypadku stwierdzenia niedopasowania w pierwszej kolejności wykonujemy poprawę kopii klucza na własny koszt lub jego wymianę na zupełnie nową kopię, tak by klucz sprawnie działał - co jest zgodne z obowiązującym prawem.
Klientowi przysługuje prawo do reklamacji na bazie obowiązujących przepisów prawa. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie potwierdzenia wykonania usługi (np. paragon). Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz wynikające z procesu naturalnego zużycia eksploatacyjnego.
Z uwagi na odpowiedzialność usługodawcy za powierzone mu mienie oraz w celu uniknięcia pomyłki przy jego wydaniu - bezspornym warunkiem odbioru pozostawionych rzeczy jest posiadanie pokwitowania („kartki odbioru") wydanego klientowi w momencie przyjęcia usługi.
Wyłącznie w szczególnym przypadku utraty / zagubienia pokwitowania usługodawca po uzyskaniu od klienta informacji, szczegółów niezbędnych w stopniu graniczącym z pewnością do prawidłowego ustalenia przedmiotowej rzeczy, wychodząc naprzeciw klientowi i jednocześnie nie zaburzając przyjętego harmonogramu pracy zakładu, postara się w możliwie krótkim czasie odnaleźć, skontaktować w tej kwestii z klientem i wydać pozostawioną rzecz. Przy czym do tej realizacji niezbędne będzie dobrowolne podanie danych kontaktowych do klienta.
Za rzeczy nieodebrane w terminie usługodawca odpowiada do 3 miesięcy od ustalonego z klientem dnia terminu odbioru. Po tym czasie rzeczy nieodebrane zostaną przekazane do utylizacji.
Obuwie przekazywane do naprawy należy wstępnie oczyścić z grubszych zanieczyszczeń typu błoto. Pozostałe rzeczy należy opróżnić z przedmiotów osobistych i cennych. Za rzeczy przypadkowo pozostawione przy zlecaniu usługi (np. w kieszonce torebki), a także pozostawione reklamówki usługodawca nie odpowiada.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
Informacje na temat regulaminu, polityki RODO firmy MKN s.c. (w tym o monitoringu wizyjnym) dostępne są w punkcie usługowym oraz na stronie internetowej www.mkn.waw.pl
W dniach
01-04 maja 2025r.
"Majówka"
-nieczynne-
Punkt usługowy MKN
ul. Umińskiego 22c
03-984 Warszawa
NIP 5242992864
BDO 000654690
881-455-450
mkn-kontakt@wp.pl
Pon.-Pt. 9:00 - 18:00
*Sob. (co druga) 9:00 - 13:00
*Soboty w kwietniu:
05.04.2025r. - CZYNNE
12.04.2025r. - nieczynne
19.04.2025r. - nieczynne
26.04.2025r. - CZYNNE
Odwiedź nas
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 - 2025 MKN s.c.